Kunde i 30 år

Hva er det viktigste når du skal velge bilverksted? Arne Holter har svaret: – Du må stole på dem som gjør jobben og at den blir gjort skikkelig. I 30 år har han vært kunde av Flissundet Motorservice.

– Jeg bruker Flissundet Motorservice på alt unntatt karosseri og rustbehandling. For det leverer dem ikke. Jeg hadde brukt dem hvis de hadde levert det også, sier Arne Holter.

83-åringen beskriver seg selv som nøyaktig og pertentlig.

– Det er også Flissundet Motorservice. Her treffer du folk du kan stole på og her blir “ærbe” gjort skikkelig, sier Holter på bred Solør-dialekt.

Service på bil

Kundeforholdet startet for 30 år siden. Arne Holter jobbet hos Bredesen og hadde en Opel Kadett. Bilen måtte på service, men han hadde levert bilen hos andre verksteder og var så langt ikke fornøyd.

– Jeg snakket med en kollega som hadde vært og besøkt Roger. Da drev han alene i en garasje. Jeg har ikke vært noe annet sted siden, sier han.

Det er lenge siden Roger Bjørneseth jobbet alene og i en garasje. I dag har Flissundet Motorservice seks ansatte, bilteknikkere som brenner for faget og kanskje en av landets råeste testhaller med alt av testere og to dynobenker.

– Dem har vært enestående. Jeg har fått hjelp raskt, og de har til og med kommet på gårdsplassen da jeg ikke har fått start på bilen. Jeg kan stole på alle som jobber der, sier han.

Dekkhotell og EU-kontroll

Holter har ikke levert sine biler noen andre steder siden starten av 90-tallet. Han bruker dekkhotell og bilverksted, for både service og EU-kontroll.

– Hvorfor skal andre bruke Flissundet Motorservice?

Du kan stole på at jobben blir gjort og at den blir gjort skikkelig.

Skal din bil på service eller ha EU-kontroll? Ta kontakt. Vi gir deg gjerne et uforpliktende tilbud.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *